רטיבות בתקרה מהשכן

רטיבות בתקרה מהשכן – צרה צרורה

אחד הדברים הכי מרגיזים ומחוללי נזק בבית שלכם, הוא לגלות שיש רטיבות בתקרה מהשכן. רטיבות זו מחייבת אתכם לפנות אליו ולהתריע על כך, ואותו- לפתור את הבעיה מידית כדי לתקן את הנזילה. אם אתם מחפשים מיד מי שיטפל בזה כנסו לאינטרנט והקלידו- תיקון רטיבות בקיר מחיר.

יש לציין כי בעבר על כל נזילה בבית, היו מזמינים אינסטלטור וזה היה מנחש הרבה פעמים לפי היעד שהיה לו על מיקום הצנרת בבית, מהו מקור הנזילה. הרבה פעמים היו פשוט עוקרים מרצפות או שוברים קירות כדי להגיע לפיצוצים בצנרת. לרוב היה הניחוש של האינסטלטור נכון, אבל היו גם מקרים שאחרי שעקרו מרצפות או שברו קירות, הסתבר כי הפיצוץ הוא בכלל במיקום אחר והמים כדרכם של מים זורמים לכל מיני מקומות.

היום מה שצריך לעשות כדי לפתור בעיה של פיצוץ בצנרת, זה להזמין חברה שעושה ייבוש מבנים. יש לה את הציוד הכי מתקדם גם לגלות את מקור הרטיבות וגם לטפל בבעיה ובוודאי לא בצורה של עקירת מרצפות ושבירת קירות, אלא באמצעות ייבוש המבנה בשיטות מיוחדות ועם ציוד מתקדם.

קל יותר לזהות מהו מקור רטיבות בתקרה מהשכן

כל נזילה מהצנרת הביתית גורמת לדאגה רבה. מים זה דבר שיכול להרוס קירות, להרטיב דברים יקרי ערך בבית ולכן יש צורך בטיפול מידי לפני שהנזילה תחמיר ותתפשט לאזורים אחרים במבנה ולקירות. 

משום כך גם היום תגיע חברת ייבוש מבנים, אבל בניגוד לאותו אינסטלטור ששובר קירות ועוקר מרצפות, היא תגיע עם ציוד מתקדם של מצלמה תרמית וגלאי בודק לחות, כדי לזהות מהו מקור הרטיבות. אך כאשר מדובר בכתמי רטיבות בתקרה מהשכן, קל יותר להבין מהו מקורם לפי החדר שנמצא למעלה וזה חייב להיות הרבה פעמים חדר רטוב, חדר אמבטיה או שירותים או כל חדר אחר שעוברת בו צנרת.

רטיבות בתקרה מהשכן – איך מטפלים?

במצב בו אתם מגלים כי הרטיבות בתקרה שלכם מגיעה מהשכן, זה דורש טיפול מידי. אן המים יתפשטו לקירות או מתחת לרצפות, הנזק עלול להחמיר ומדובר פה גם בנזקים כבדים שעלות תיקונם יקרה. כאשר המים נספגים בקירות הם עלולים לגרום להתפוררות של טיח ולפגיעה ברכוש ובמבנה. מים ששוהים בקירות עלולים לגרום לכתמי עובש שמסוגלים לגרום למחלות נשימה במיוחד עבור תינוקות וקשישים. מאוד חשוב לפעול מידית, מול השכן. יש צורך ללכת אליו ולהודיע לו שיש נזילה ברצפה שלו לתקרה שלכם. כתמי המים על הקירות מעידים על מקור הנזילה של השכן. מוטב להזמין מיד חברת ייבוש מבנים, אשר מעסיקה אינסטלטורים מיומנים. הם יבינו מיד במה מדובר, שהרי יש לכם כתמים במקום מסוים והם אמורים לטפל בבעיה בהקדם.

 

ייבוש תת רצפתי בהרצליה
ייבוש מבנים רטיבות קפילארית

תיקון רטיבות בקיר מחיר- את מי להזמין?

אם גיליתם שיש לכם רטיבות בתקרה מהשכן, ואתם לא יודעים איך לבחור את החברה שתבוא ותתקן את זה, אתם יכולים להיכנס לאינטרנט ולכתוב "תיקון רטיבות בקיר מחיר". אבל המלצה שלנו אל תבחרו בחברה רק בגלל המחיר שהיא מציעה. קראו עליה חוות דעת והמלצות ואז תחליטו.

באמצעות ציוד מתוחכם של מצלמה תרמית או גלאי לחות, הם יחדרו אל האזור הרטוב ויאתרו את המקור לנזילה. כעת הם צריכים לתקן את הנזילה וזה יכול להיות סדק או פיצוץ כלשהו בצנרת. אחרי תיקון הנזילה יש צורך לייבש את הקירות הרטובים, ואת זה עושים היום בשיטות מתקדמות. יש היום חברות ייבוש מבנים רטובים ובמצב של רטיבות בתקרה מהשכן, הם יודעים כיצד לחדור אל הקירות באמצעות צינורות דקים ולהזרים באמצעותם אוויר חם כדי לייבש את הקירות. לא צריך לעקור את כל הקירות או את כל המרצפות, אלא רק את מה שיש צורך להוציא כדי לתקן את הצינור.

עשוי לעניין אותך: מאתר נזילותאיתור נזילות מים במצלמה טרמית

מי משלם על תיקון הרטיבות בקיר?

מים זורמים ואם יש לכם רטיבות בתקרה מהשכן, לפני שהמצב יחמיר, אתם חייבים לדווח לו על התקלה. ייתכן והוא יזמין חברה לייבוש מבנים, או שאתם תעשו זאת, אבל מישהו צריך לקחת את העניינים מיד לידיים. השכן חייב לשתף פעולה ולשלם את עלות התיקון. הוא יכול להיכנס לרשת תחת הגדרה של תיקון רטיבות בקיר מחיר ולמצוא חברה מקצועית של ייבוש מבנים שגם מתקנת את התקלה, כי אחרי התיקון צריך יהיה גם לייבש את הקיר. תקרה רטובה זה דבר לא בריא בכלל.

ראו עוד מידע אודות: ייבוש תת רצפתי | ייבוש רצפה לאחר הצפה

רטיבות בבית