ייבוש חול

זה מתחיל מהליכה על הרצפה. פתאום חשים לחות מתחת לרגליים. זה לא טיפות של גשם, זה בתוך הבית, זה נובע מהרצפה, או יותר נכון מתחת לרצפה וזה דורש מידית ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף. כדי להבין איך מגיעים מים מתחת לרצפה, יש צורך בהבנה מינימלית על אינסטלציה.

כאשר מתקינים מערכת של צינורות אינסטלציה בדירה או בבית, הן מותקנות מסתבר מתחת למרצפות כאשר מניחים עליהם חול וגם שכבת סומסום, בגודל מסוים שיש לה תפקיד באקוסטיקה של הבית.

כאשר אחד הצינורות מתפוצץ או נסדק ולא צריך יותר מסדק זעיר כדי שהמים יחלחלו החוצה, הם מתחילים לזרום מתחת לרצפה, ומה שאתם תרגישו זה לחות עליה או שתראו את טיפות המים.

מדוע תזדקקו לייבוש חול?

סיבה נוספת שבגללה תצטרכו ייבוש חול, היא שיש הצפה של מי תהום בבית או בבניין שלכם, והיא תגיע גם לדירה שלכם. איך היא תעשה את זה ? היא תעשה את זה בגלל חוק פיסיקלי שאומר שמים עולים למעלה. צינורות האינסטלציה שמעבירים את המים בבניין פועלים בצורה קפילרית. בלי כוחות חיצוניים, הם יעלו מעלה וככה גם צמחים מגיעים לנוזלים או יותר נכון הנוזלים מגיעים אליהם. זה קורה גם בבניין או בבית. כאשר יש הצפה של מי גשמים או מי תהום הם יזרמו מעלה ויחלחלו לבתים דרך המעטפת החיצונית של הבניין, הגג ועוד.

הרבה פעמים ניתן להקדים תרופה למכה, משום שאפשר יהיה לראות כי רצועת הביטחון מסביב למעטפת הבניין הצמודה לאדמה התרופפה, ויש לחזק אותה. אם לא עושים את זה, בטוח שמי הגשמים מי התהום יציפו את הרצפה שלכם.

ייבוש חצץ ייבוש חול אומגה

ייבוש חול תחת מרצפות

ייבוש חצץ או ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף, זה חלק משיקום של נזקי מים בעקבות פיצוץ או סדק בצנרת, חלחול של מי גשמים או מי תהום בעד רצועת הבטון המתפוררת של הבניין או הבית, חדירה של מי גשמים מהגג דרך המעטפת החיצונית של הבניין.

חשוב לומר כי אי אפשר להזניח ייבוש חול או ייבוש חצץ ויש לטפל בזה מיד איך שמגלים את זה, אחרת הבעיה עלולה להחמיר וגם חברת ייבוש חול לא תוכל לעזור לכם באמצעים המתקדמים שלה.

כאשר הנכס סופג את הלחות, הוא מייצג לחות גם בבית, הקיר מתקלף, רואים עובש על הקירות, וגם הרהיטים, השטיחים וכל מה שעשוי מבד או מעץ עלול לספוג את הלחות. ריח טחב יהיה לכם בבית, ובעיקר מפגע חמור שעלול לפגוע בבריאות.

חברת ייבוש חול, חצץ ועוד תחליט מהי השיטה העדיפה לגופו של כל מקרה. יש מקרים בהם נעשה ייבוש תת רצפתי, יש מקרים של אידוי לחות מהמבנה באמצעות סופחים של לחות ועוד.